Koncepcja budowy ronda ósemkowego w Borku Strzelińskim trafiła do kosza
Koncepcja budowy ronda ósemkowego w Borku Strzelińskim trafiła do kosza
Czas ucieka a problem nie może znaleźć rozwiązania. Na półkach przybywa tomów opracowań i koncepcji. Niedawno informowaliśmy na naszych łamach o zamyśle budowy ronda w Borku Strzelińskim.
Ostatnia, z sześciu w sumie koncepcji, usprawnienia ruchu w Borku Strzelińskim zakładała budowę tzw. ronda ósemkowego. - Wczoraj (1 marca br. - red.) uczestniczyłem w DSDiK w spotkaniu dotyczącym koncepcji budowy ronda w Borku Strzelińskim - powiedział Waldemar Grochowski, wójt Borowa. - Wspólnie z panem Leszkiem Ferencem, zajmującym się w naszej gminie sprawami dróg, zostaliśmy zaproszeni na posiedzenie zespołu opiniującego projekty. Wcześniej, jako gmina, wyraziliśmy swoją negatywna opinię o budowaniu ronda w Borku Strzelińskim. Jechaliśmy przygotowani do merytorycznej dyskusji, gotowi po rak kolejny wyłuszczyć nasze argumenty przemawiające za budową obwodnicy. Nie rondo w środku wioski, ale obwodnica. Takie jest nasze stanowisko - poinformował nas wójt.
CZYTAJ ten artykuł w całości. Dostępny tutaj

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


Gravatar
jannik
drogi
Brawo wójcie
0
Gravatar
nikt
RE: Ile może być ostatecznych decyzji?
TED powiedziała :
nikt powiedziała :
Od kilku lat słyszę , że największym problemem komunikacyjnym Borka Strzelińskiego są dwa zakręty w centralnej części wsi. Nie nadmierny ruch samochodowy, a dwa zakręty. No to jak zarządca drogi proponuje rozwiązanie tego problemu od władz Borowa słyszy - nie! Chcemy obwodnicy. Może i lepiej, ale przy okazji zupełnie nierealnie! Efekt będzie taki, że nie będzie ronda i obwodnicy a ciężarówki nadal będą wywracały szklanki w okolicznych domach.
Zerknij na plan ronda zanim coś napiszesz, czy zaproponowany projekt rozwiaze problem??? Nie, nawet go powiększy, wiec jak nie znasz tematu lepiej się nie wypowiadaj. A zrobić coś zeby tylko coś zrobic jest bezsensu...
W 100% się zgadzam. A dokładnie z ostatnim zdaniem, w którym wg mnie zawiera się również obwodnica. Projekt w Borku równie bajkowy jak kosmodrom. Pożyjemy, zobaczymy kto miał rację.

0
Gravatar
spajker
RE: Ile może być ostatecznych decyzji?
zwykły amator widzi że to rondo ósemkowe będzie nieprzejezdne dla czegoś większego niż F126P. Będzie gorzej niż jest obecnie. W Strzelinie z rondem jest podobnie, rondo strzelin jest problemem a nie rozwiązaniem problemu. decydenci komunikacyjni nie jeżdżą sami samochodami i nie rozumieją w czym problem. ich problemem jest to że mają kwotę x do wydania, takie rondo reagana, takie rondo piłudskiego oooooo to jest coś. rżnąć wstęgę i rżnąć głupa czyli być naturalnym za x milionów jest czymś co urzędnicy ogarniają. za kilka lat inni już urzędnicy za kolejne miliony zbudują obwodnicę borka bo rondo się nie sprawdziło. sukces jest zawsze, tak jak z eternitem.
0
Gravatar
TED
RE: Ile może być ostatecznych decyzji?
nikt powiedziała :
Od kilku lat słyszę , że największym problemem komunikacyjnym Borka Strzelińskiego są dwa zakręty w centralnej części wsi. Nie nadmierny ruch samochodowy, a dwa zakręty. No to jak zarządca drogi proponuje rozwiązanie tego problemu od władz Borowa słyszy - nie! Chcemy obwodnicy. Może i lepiej, ale przy okazji zupełnie nierealnie! Efekt będzie taki, że nie będzie ronda i obwodnicy a ciężarówki nadal będą wywracały szklanki w okolicznych domach.
Zerknij na plan ronda zanim coś napiszesz, czy zaproponowany projekt rozwiaze problem??? Nie, nawet go powiększy, wiec jak nie znasz tematu lepiej się nie wypowiadaj. A zrobić coś zeby tylko coś zrobic jest bezsensu...

0
Gravatar
nikt
RE: Ile może być ostatecznych decyzji?
Od kilku lat słyszę , że największym problemem komunikacyjnym Borka Strzelińskiego są dwa zakręty w centralnej części wsi. Nie nadmierny ruch samochodowy, a dwa zakręty. No to jak zarządca drogi proponuje rozwiązanie tego problemu od władz Borowa słyszy - nie! Chcemy obwodnicy. Może i lepiej, ale przy okazji zupełnie nierealnie! Efekt będzie taki, że nie będzie ronda i obwodnicy a ciężarówki nadal będą wywracały szklanki w okolicznych domach.
0
Gravatar
...
RE: Ile może być ostatecznych decyzji?
za projekt ktoś wział kasę .. naszą kasę !!
0

Przeczytaj także