Jarosław Niedźwiecki (z prawej) z pilotem Mirosławem Jakubowskim. Foto: Jarosław Niedźwiecki (zdjęcie archiwalne)
Jarosław Niedźwiecki (z prawej) z pilotem Mirosławem Jakubowskim. Foto: Jarosław Niedźwiecki (zdjęcie archiwalne)
Kolejny rajd padł łupem Jarosława Niedźwieckiego i jego pilota Mirosława Jakubowskiego. Strzelińska załoga zwyciężyła w I Rajdzie Gór Sowich w klasie RWD. Co kierowcy sprawiło największą trudność na trasie? Za co dostali nagrodę specjalną?
13 i 14 maja odbył się I Rajd Gór Sowich. Wasza załoga ponownie zajęła pierwsze miejsce w klasie RWD. Gratulacje! Co sprawiało wam największe trudności na trasie?
- Dziękujemy bardzo. Był to kolejny rajd, w którym mieliśmy do pokonania około 40 km oesowych. 2 odcinki przejeżdżaliśmy trzykrotnie, w tym jeden już nam znany, czyli Kamionki-Przełęcz Jugowska. Zmagaliśmy się również z odcinkiem Przełęcz Woliborska-Jodłownik ze słynnymi „mostkami”, znanymi z mistrzostw Polski. Ten drugi zapowiadał się bardzo trudny, ponieważ został puszczony w dół, gdzie ważne były odwaga kierowcy i sprawne hamulce (śmiech) . W sumie już na Rajdzie Zdrojowym borykaliśmy się ze słabo hamującym tyłem, ale udało się dosłownie w ostatniej chwili rozwiązać problem. Jednak nie byliśmy do końca pewni, jak zachowają się na tak trudnym odcinku jak Jodłownik. Na nasze szczęście hamulce działały perfekcyjnie. Największą trudność sprawiły warunki. Można powiedzieć że 1,5 pętli udało się pojechać po suchym, a kolejne 1,5 po mokrym. Wcale nie przeszkodziło nam to w uzyskiwaniu dobrych czasów. Kolejną rzeczą był opis, zwłaszcza samego przejazdu przez słynne „mostki”, gdzie do pokonania było w sumie 8 zakrętów występujących jeden po drugim. Po pierwsze, żeby pilot zdążył przeczytać wszystkie zakręty, a po drugie, żeby kierowca dobrze posłuchał i dobrał odpowiedni tor jazdy. Wystarczy, że jeden zakręt pojedziemy złym torem i w kolejny możemy już się nie zmieścić. Na, udało się nie popełnić błędów i wygrać kolejny rajd.
CZYTAJ ten artykuł w całości. Dostępny tutaj

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


Gravatar
spajker
RE: Strzelińska załoga nie zwalnia tempa
patrzę na dach samochodu i widzę że będą jechać po kielichu. przekroczenie prędkości to pewnie dla nich też żaden problem. że też mają ludzie odwagę tak się narażać.
0

Przeczytaj również