Stypendyści strzelińskiego CKZiU na wspólnym zdjęciu
Miła uroczystość miała miejsce w ostatni piątek listopada w strzelińskim technikum. Dyrektor szkoły oficjalnie ogłosił przyznanie 44 uczennicom i uczniom stypendium naukowego.
Stypendium ufundowane przez firmę Osiński i Syn otrzymała Aleksandra Rozpędowska. Obok Robert Kozuń, dyrektor CKZiUPotwierdzeniem otrzymania stypendium był okolicznościowy dyplom. Każdy z wyróżnionych uzyskał średnią ocen co najmniej na poziomie 4,75. Dwoje uczniów otrzymało indywidualne stypendia. Adam Turkiewicz, najlepszy uczeń szkoły w ubiegłym roku, (średnia 5,61) otrzymał stypendium ufundowane przez premiera Mateusza Morawieckiego. Natomiast uczennica z drugą średnią w szkole otrzymała stypendium ufundowane przez właścicieli firmy Osiński i Syn. Po uwzględnieniu kilku dodatkowych kryteriów beneficjentką została Aleksandra Rozpędowska.Dyrektor Robert Kozuń i Adam Turkiewicz, najlepszy uczeń w roku szkolnym 2017/18
Stupendystami zostali: Angelika Rzymska, Karolina Hamann, Kornela Bartunek, Jagoda Pożuczek, Katarzyna Hoszowska, Katarzyna Jasińska, Anna Lekka, Paulina Skwarek, Agata Hasiuk, Ksenia Dziob, Kinga Świdzińska, Magdalena Hutnik, Paula Antes, Michał Dziedziński, Adam Harhala, Małgorzata Hoszowska, Weronika Napora, Miłosz Wisłocki, Marlena Kowalczyk, Mateusz Żyła, Kamil Szarek, Artur Teneta, Sebastian Hlipczuk, Dominika Bielak, Klaudia Jacków, Sandra Meserszmit, Beata Pilarska, Kazimiera Szejn, , Paulina Rzepka, Agata Malinowska, Maja Machnicka, Małgorzata Sierczyńska, Oliwia Sikora, Agata Stasieńko, Arkadiusz Florczak, Krystian Hutnik, Laura Kurelus, Szymon Misiewicz, Kacper Rybkowski, Mikołaj Chłoń, Krzysztof Urban i Dominik Robak.
Wszystkim serdecznie gratulujemy i życzymy powtórzenia sukcesu w tym roku szkolnym.

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


Gravatar
Grocho- myslny
RE: Stypendyści strzelińskiego CKZiU
spajker powiedziała :
qwert powiedziała :
spajker powiedziała :
Były Nauczyciel powiedziała :
Jednak przewrotnie zapytam: jakie, obok wysokiej średniej są ich osiągnięcia?
pytanie jest przewrotne. człowiek sukcesu ekonomicznego to zwykle ktoś inny niż człowiek mądry. wykształcenie i mądrość są wartościami samymi w sobie nawet jeżeli nie przekładają się na duże dochody. przykład ze strzelina? handel zwierzętami skupowanymi od rolników i sprzedawanymi do ubojni. multimilioner, klas 4ry. przykład z polski? solorz, handlarz, przemytnik, dywany używane, gumy moam, słup, czarnecki? siemiński z ascopolu? pracownicy ub ze specjalnością kablowania, co wnieśli solorz czarnecki wałęsa i inni ludzie po podstawówie do społeczeństwa? co wniósł kapral hitler i kapral bonaparte?napiszę ci co ja wniosłem do społeczeństwa swoimi komentami , otóż ja wqrwiam ludzi i zmuszam ich do myślenia pozytywnego/negatywnego ale do myślenia. .
BONAPARTE nie był kapralem nieuku. Był doskonale wykształcony.
był absolwentem szkoły dla trepów, artylerzystą, stopień wojskowy a wykształcenie to dwie różne sprawy uku. jeżeli postawić tezę że bonaparte był doskonale wykształcony, podobnie jak pol pot po sorbonie i jak kim dzong un po szwajcarskiej szkole to już wole być nieukiem aniżeli masowym zbrodniarzem-doskonale wykształconym. w czasie rewolucji każda radykalna tępota zostaje generałem, taki świerczewski, taki schorner ( marszałek chyba), taki idi amin, taki hitler, taki mussolini, im większy pomyleniec tym większe wojskowe zaszczyty. nie matura a chęć szczera zrobi z ciebie oficera- aktualne od zawsze.
Z okresu kiedy miałem przyjenosc bycia alumnem pan Robert był pracownikiem warsztatów i opinia o tej osobie jak najbardziej pozytywna w przeciwieństwie do sporej nomenklatury zatrudnionej w tamtym czasie .

0
Gravatar
spajker
RE: Stypendyści strzelińskiego CKZiU
qwert powiedziała :
spajker powiedziała :
Były Nauczyciel powiedziała :
Jednak przewrotnie zapytam: jakie, obok wysokiej średniej są ich osiągnięcia?
pytanie jest przewrotne. człowiek sukcesu ekonomicznego to zwykle ktoś inny niż człowiek mądry. wykształcenie i mądrość są wartościami samymi w sobie nawet jeżeli nie przekładają się na duże dochody. przykład ze strzelina? handel zwierzętami skupowanymi od rolników i sprzedawanymi do ubojni. multimilioner, klas 4ry. przykład z polski? solorz, handlarz, przemytnik, dywany używane, gumy moam, słup, czarnecki? siemiński z ascopolu? pracownicy ub ze specjalnością kablowania, co wnieśli solorz czarnecki wałęsa i inni ludzie po podstawówie do społeczeństwa? co wniósł kapral hitler i kapral bonaparte?napiszę ci co ja wniosłem do społeczeństwa swoimi komentami , otóż ja wqrwiam ludzi i zmuszam ich do myślenia pozytywnego/negatywnego ale do myślenia. .
BONAPARTE nie był kapralem nieuku. Był doskonale wykształcony.
był absolwentem szkoły dla trepów, artylerzystą, stopień wojskowy a wykształcenie to dwie różne sprawy uku. jeżeli postawić tezę że bonaparte był doskonale wykształcony, podobnie jak pol pot po sorbonie i jak kim dzong un po szwajcarskiej szkole to już wole być nieukiem aniżeli masowym zbrodniarzem-doskonale wykształconym. w czasie rewolucji każda radykalna tępota zostaje generałem, taki świerczewski, taki schorner ( marszałek chyba), taki idi amin, taki hitler, taki mussolini, im większy pomyleniec tym większe wojskowe zaszczyty. nie matura a chęć szczera zrobi z ciebie oficera- aktualne od zawsze.

0
Gravatar
qwert
RE: Stypendyści strzelińskiego CKZiU
spajker powiedziała :
Były Nauczyciel powiedziała :
Jednak przewrotnie zapytam: jakie, obok wysokiej średniej są ich osiągnięcia?
pytanie jest przewrotne. człowiek sukcesu ekonomicznego to zwykle ktoś inny niż człowiek mądry. wykształcenie i mądrość są wartościami samymi w sobie nawet jeżeli nie przekładają się na duże dochody. przykład ze strzelina? handel zwierzętami skupowanymi od rolników i sprzedawanymi do ubojni. multimilioner, klas 4ry. przykład z polski? solorz, handlarz, przemytnik, dywany używane, gumy moam, słup, czarnecki? siemiński z ascopolu? pracownicy ub ze specjalnością kablowania, co wnieśli solorz czarnecki wałęsa i inni ludzie po podstawówie do społeczeństwa? co wniósł kapral hitler i kapral bonaparte?napiszę ci co ja wniosłem do społeczeństwa swoimi komentami , otóż ja wqrwiam ludzi i zmuszam ich do myślenia pozytywnego/negatywnego ale do myślenia. skup/sprzedaż byków, idea bank skamlający o pomoc publiczną z budżetu, acopol ze zleceniami ochrony z budżetu, solorz bez koncesji znaczą mniej niż rozwodnione łajno po niedożywionej kobyle. budda, jezus, dalajlama, gandhi to ludzie mądrzy ale bez pieniędzy.putin, goring, saddam husein, reza pahlavi, georg bush junior , idi amin, muammar kadaffi, hodorkowski , janukewycz , donald trump i inni despoci , andrzej gołota tomasz adamek casius clay vel muhammad ali, artur szpilka to ludzie bez rozumu ale z dokonaniami i z pieniędzmi.kogo wolisz hodować? nosiciela mózgu czy szkodliwą tępotę z dokonaniami?gruziński ksiądz wisiarrionowicz i austriacki malarz hitler szkół nie mieli ale wyraźne dokonania to mieli i owszem.,szkoła może produkować operatora maszyny do frytek albo człowieka mądrego.
BONAPARTE nie był kapralem nieuku. Był doskonale wykształcony.

0
Gravatar
spajker
RE: Stypendyści strzelińskiego CKZiU
Były Nauczyciel powiedziała :
Jednak przewrotnie zapytam: jakie, obok wysokiej średniej są ich osiągnięcia?
pytanie jest przewrotne. człowiek sukcesu ekonomicznego to zwykle ktoś inny niż człowiek mądry. wykształcenie i mądrość są wartościami samymi w sobie nawet jeżeli nie przekładają się na duże dochody. przykład ze strzelina? handel zwierzętami skupowanymi od rolników i sprzedawanymi do ubojni. multimilioner, klas 4ry. przykład z polski? solorz, handlarz, przemytnik, dywany używane, gumy moam, słup, czarnecki? siemiński z ascopolu? pracownicy ub ze specjalnością kablowania, co wnieśli solorz czarnecki wałęsa i inni ludzie po podstawówie do społeczeństwa? co wniósł kapral hitler i kapral bonaparte?napiszę ci co ja wniosłem do społeczeństwa swoimi komentami , otóż ja wqrwiam ludzi i zmuszam ich do myślenia pozytywnego/negatywnego ale do myślenia. skup/sprzedaż byków, idea bank skamlający o pomoc publiczną z budżetu, acopol ze zleceniami ochrony z budżetu, solorz bez koncesji znaczą mniej niż rozwodnione łajno po niedożywionej kobyle. budda, jezus, dalajlama, gandhi to ludzie mądrzy ale bez pieniędzy.putin, goring, saddam husein, reza pahlavi, georg bush junior , idi amin, muammar kadaffi, hodorkowski , janukewycz , donald trump i inni despoci , andrzej gołota tomasz adamek casius clay vel muhammad ali, artur szpilka to ludzie bez rozumu ale z dokonaniami i z pieniędzmi.kogo wolisz hodować? nosiciela mózgu czy szkodliwą tępotę z dokonaniami?gruziński ksiądz wisiarrionowicz i austriacki malarz hitler szkół nie mieli ale wyraźne dokonania to mieli i owszem.,szkoła może produkować operatora maszyny do frytek albo człowieka mądrego.

0
Gravatar
Były Nauczyciel
RE: Stypendyści strzelińskiego CKZiU
Gratuluję stypendystom. Jednak przewrotnie zapytam: jakie, obok wysokiej średniej są ich osiągnięcia? A może by tak w końcu zaprzestać liczenia średniej a postawić na rzeczywiste osiągnięcia? Postawić na umiejętności, które wnoszą coś do społeczeństwa (działania społeczne, gra na instrumencie, projektowanie itd.)? A także dać szansę tym, co są zdolni, ale wyjątkowo w jednej dziedzinie.
0

Przeczytaj również