Burmistrz Dorota Pawnuk poruszyła temat z dawnej nastawnią, po której budynek znajduje się przy strzelińskim dworcu PKP. Foto: wikiPodczas spotkania w UMiG Strzelin, na którym obecny był Zbigniew Gzik, zastępca dyrektora regionalnego PKP PLK S.A. we Wrocławiu, burmistrz Dorota Pawnuk poruszyła temat z dawnej nastawnią, po której budynek znajduje się przy strzelińskim dworcu PKP.

W odpowiedzi Gzik uznał, że może być to problem, ponieważ jeszcze nigdy nie spotkał się z sytuacją, aby PLK wyremontowały jakiś zabytek. Burmistrz podkreśliła, że budynek nie musiałby zostać wyremontowany, ale najlepiej zburzony, gdyż jego stan jest bardzo kiepski. - Obok tej nastawni była najstarsza część, czyli pierwszy obiekt, drewniana wiata. W czasie budowy nastawni służyła za magazyn. Potem została rozebrana, a konserwator nawet nie zwrócił uwagi, że najstarsza część już zniknęła – powiedział Jan Maćkała z UMiG. Dodał również, że budynek może być niebezpieczny, a nawet spaść na tory. Gzik zapewnił, że spróbuje ustalić, kto jest właścicielem obiektu, co pomoże w podjęciu dalszych decyzji.
Krystian Krzyżowski

 

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


Gravatar
pasażer
RE: Najlepiej zburzyć?
Niech poruszą temat stanu torów na odcinku Wrocław-Smardzów, bo pociąg jedzie tam 20-30km/h. Druga sprawa to przejazdy z sygnalizacją świetlną, na których pociąg nie wiadomo czemu zwalnia prawie do zera. Po co było inwestować w sygnalizację na przejeździe za Warkoczem jak nie usprawniło to ruchu pociągów?
0