W ramach „Dolnośląskiej Cyklostrady” zaplanowano budowę ścieżek rowerowych biegnących po nasypach nieczynnych linii kolejowych. W Kaszówce (na zdjęciu) nie ma już prawie śladu po torach, zachował się jedynie ich fragment przy rampie…
Jeżeli projekt uda się zrealizować, to nasz powiat, jak i całe województwo zyska nową ofertę turystyczną i rekreacyjną. Sieć atrakcyjnych tras rowerowych jest w zasięgu ręki. Jakie warunki muszą być jednak spełnione, żeby móc przystąpić do realizacji tej inwestycji?
O tym piszemy się w dzisiejszym wydaniu gazety.

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


Gravatar
spajker.
RE: Teraz kolej na rowery
Olgino powiedziała :
spajker. powiedziała :
Olgino powiedziała :
spajker. powiedziała :
starodawna cywilizacja niemiecka zbudowała kolej i fabryki. nowoczesna cywilizacja polska zniszczyła te fabryki i zniszczyła kolej. jeżeli przyjdzie cywilizacja arabska to te ścieżki rowerowe na ścieżki do spędzania kóz przerobi.
Nie polska cywilizacja to zniszczyła tylko ustrój komunistyczny sterowany z Moskwy.
za czasów PRL linie kolejowe poniemieckie działały. od 32 lat nie ma już PRL ale lini kolejowych też nie ma. bez żębraczej dotacji z UE polska niczego nie sfinansuje a drogi wybuduje i tak strabag albo eurovia.
Działały, bo był popyt na przewozy kolejowe. A popyt był, bo mało kogo było wtedy stać na samochód. A to, że musimy prosić UE o dotacje jest właśnie pokłosiem tamtych czasów. Zachód się rozwijał, a Polska stała w miejscu.
nie sugerujesz chyba że za rzeczpospolotej szlacheckiej i za sanacji polska autostradami i kolejami stała a PRL to zaprzepaścił. polska jest dzisiaj na ostatnim 26tym miejscu pod wzgledem siły nabywczej człowieka a winne są zawsze zabory i prl. dodam że gdyby nie zabory to polska byłaby jeszcze biedniejsza a gdyby nie prl to sanacja rowinęłaby monopol cukrowy i monopol zapałczany. w mitologii polacy prześcihają już greków.

0
Gravatar
Ziębice
RE: Teraz kolej na rowery
Olgino powiedziała :
spajker. powiedziała :
Olgino powiedziała :
spajker. powiedziała :
starodawna cywilizacja niemiecka zbudowała kolej i fabryki. nowoczesna cywilizacja polska zniszczyła te fabryki i zniszczyła kolej. jeżeli przyjdzie cywilizacja arabska to te ścieżki rowerowe na ścieżki do spędzania kóz przerobi.
Nie polska cywilizacja to zniszczyła tylko ustrój komunistyczny sterowany z Moskwy.
za czasów PRL linie kolejowe poniemieckie działały. od 32 lat nie ma już PRL ale lini kolejowych też nie ma. bez żębraczej dotacji z UE polska niczego nie sfinansuje a drogi wybuduje i tak strabag albo eurovia.
Działały, bo był popyt na przewozy kolejowe. A popyt był, bo mało kogo było wtedy stać na samochód. A to, że musimy prosić UE o dotacje jest właśnie pokłosiem tamtych czasów. Zachód się rozwijał, a Polska stała w miejscu.
Bzdury piszesz, tabor kolejowy na naszym powiecie istniał jeszcze do połowy 1995 roku, nie był używany od średnio 1988 roku, ale istniał, był powoli rozkradziony co trwało kilka lat. Akurat Spajker ma dużo racji w tym jak to zdiagnozował. Dla porównania Czesi po upadku komuny utrzymali w ruchu cały tabor kolejowy, jak to zrobili Olgino Twoim zdaniem? Tylko nie zwalaj winy na komunę lub że nam inteligencje wymordowali - prosze.

0
Gravatar
Olgino
RE: Teraz kolej na rowery
spajker. powiedziała :
Olgino powiedziała :
spajker. powiedziała :
starodawna cywilizacja niemiecka zbudowała kolej i fabryki. nowoczesna cywilizacja polska zniszczyła te fabryki i zniszczyła kolej. jeżeli przyjdzie cywilizacja arabska to te ścieżki rowerowe na ścieżki do spędzania kóz przerobi.
Nie polska cywilizacja to zniszczyła tylko ustrój komunistyczny sterowany z Moskwy.
za czasów PRL linie kolejowe poniemieckie działały. od 32 lat nie ma już PRL ale lini kolejowych też nie ma. bez żębraczej dotacji z UE polska niczego nie sfinansuje a drogi wybuduje i tak strabag albo eurovia.
Działały, bo był popyt na przewozy kolejowe. A popyt był, bo mało kogo było wtedy stać na samochód. A to, że musimy prosić UE o dotacje jest właśnie pokłosiem tamtych czasów. Zachód się rozwijał, a Polska stała w miejscu.

0
Gravatar
spajker.
RE: Teraz kolej na rowery
Olgino powiedziała :
spajker. powiedziała :
starodawna cywilizacja niemiecka zbudowała kolej i fabryki. nowoczesna cywilizacja polska zniszczyła te fabryki i zniszczyła kolej. jeżeli przyjdzie cywilizacja arabska to te ścieżki rowerowe na ścieżki do spędzania kóz przerobi.
Nie polska cywilizacja to zniszczyła tylko ustrój komunistyczny sterowany z Moskwy.
za czasów PRL linie kolejowe poniemieckie działały. od 32 lat nie ma już PRL ale lini kolejowych też nie ma. bez żębraczej dotacji z UE polska niczego nie sfinansuje a drogi wybuduje i tak strabag albo eurovia.

0
Gravatar
Olgino
RE: Teraz kolej na rowery
spajker. powiedziała :
starodawna cywilizacja niemiecka zbudowała kolej i fabryki. nowoczesna cywilizacja polska zniszczyła te fabryki i zniszczyła kolej. jeżeli przyjdzie cywilizacja arabska to te ścieżki rowerowe na ścieżki do spędzania kóz przerobi.
Nie polska cywilizacja to zniszczyła tylko ustrój komunistyczny sterowany z Moskwy.

0
Gravatar
spajker.
RE: Teraz kolej na rowery
starodawna cywilizacja niemiecka zbudowała kolej i fabryki. nowoczesna cywilizacja polska zniszczyła te fabryki i zniszczyła kolej. jeżeli przyjdzie cywilizacja arabska to te ścieżki rowerowe na ścieżki do spędzania kóz przerobi.
0