Po wielu latach papierowych uzgodnień i problemów, Wrocław ogłosił przetarg na projekt przebudowy ul. Buforowej. Konieczne było przygotowanie aktualnej dokumentacji, która przez różne trwające wcześniej sprawy sądowe przedawniła się. Zadanie chcą zrealizować cztery firmy. Najtańsza ofertę, na ponad 800 tys. zł, złożyła firma Grontmij. Pozostałe oferty złożyły Konsorcjum firm JK Projekty Renata Rystał Chudy i Doradztwo i Inżynieria Zdzisław Schoenradt (ponad 960 tys. zł), BBKS Projekt (ponad 1,35 mln zł) oraz Drosystem (1,06 mln zł). Projektowanie i uzupełnianie dokumentacji potrwa rok. Dopiero po tym czasie będzie można ogłosić przetarg na przebudowę ul. Buforowej. Prace mają potrwać 2 lata. Dlatego strzelinianie i inni kierowcy, korzystający z tej drogi, muszą być bardzo cierpliwi, gdyż prawdziwy koniec „wąskiego gardła” planowany jest dopiero na 2018 rok.
Czy będzie normalny wjazd do Wrocławia?
Po wielu latach papierowych uzgodnień i problemów, Wrocław ogłosił przetarg na projekt przebudowy ul. Buforowej. Konieczne było przygotowanie aktualnej dokumentacji, która przez różne trwające wcześniej sprawy sądowe przedawniła się. Zadanie chcą zrealizować cztery firmy. Najtańsza ofertę, na ponad 800 tys. zł, złożyła firma Grontmij. Pozostałe oferty złożyły Konsorcjum firm JK Projekty Renata Rystał Chudy i Doradztwo i Inżynieria Zdzisław Schoenradt (ponad 960 tys. zł), BBKS Projekt (ponad 1,35 mln zł) oraz Drosystem (1,06 mln zł). Projektowanie i uzupełnianie dokumentacji potrwa rok. Dopiero po tym czasie będzie można ogłosić przetarg na przebudowę ul. Buforowej. Prace mają potrwać 2 lata. Dlatego strzelinianie i inni kierowcy, korzystający z tej drogi, muszą być bardzo cierpliwi, gdyż prawdziwy koniec „wąskiego gardła” planowany jest dopiero na 2018 rok.