- Dziwi mnie to, że niektórzy już wyrokują awans w momencie, gdy żadna z tych drużyn nie utwierdziła nas w swojej przewadze – powiedział Jakub Pietrzak
- Dziwi mnie to, że niektórzy już wyrokują awans w momencie, gdy żadna z tych drużyn nie utwierdziła nas w swojej przewadze – powiedział Jakub Pietrzak
GAP Ślęza w tym sezonie zadebiutował w strzelińskiej B Klasie. Od razu zespół ten znalazł się w czołówce ligowej stawki. O co zagrają jesienią? Jak jest różnica między futbolem młodzieżowym a seniorskim? Na te oraz inne pytania znajdziecie odpowiedź podczas lektury wywiadu z piłkarzem GAP-u Jakubem Pietrzakiem.

Przedstaw się bliżej czytelnikom. Ile masz lat? Gdzie chodzisz do szkoły? Jak długo grasz w piłkę?
- Nazywam się Jakub Pietrzak. 5 marca skończyłem 19 lat. Jestem uczniem III LO we Wrocławiu. W piłkę gram od dzieciństwa. Całe moje życie sportowe związany jestem z Liderem Borów, a teraz już GAP Ślęza. Zaczynałem w wieku 7-8 lat, kiedy powstawaliśmy. Obecnie łączę w naszym klubie funkcje zawodnika i trenera. Mam już za sobą kurs UEFA C.

Jesteś jednym z najlepszych strzelców swojego zespołu, ale również często asystujesz. Co sprawia Ci większą frajdę? Gole czy asysty?
- W poprzednich sezonach zaliczałem więcej ostatnich podań niż bramek. Ten jest w tym aspekcie przełomowy. Zacząłem wreszcie wykorzystywać mój atut, czyli strzał z dystansu, przez który zdobyłem większość goli. Zawsze wolałem asystować. Jeśli jednak moje bramki mają wyglądać np. jak ta z jesieni z meczu z Ludowem, to nie będę narzekać.

Jak oceniasz postawę swojej drużyny na półmetku B Klasy grupy VI?