Nauczyli się ,,pracować w chmurze”
Uczestnicy mieli okazję zobaczyć, jak posiadacze popularnego konta Gmail mogą korzystać z chmury i darmowych aplikacji polegających na udostępnieniu swoich elektronicznych zasobów innym.
Nauczyciele mieli również okazję poznać środowisko Windows Live i sposób zarządzania dokumentami OneDrive, usługi Google+ i zarządzanie dokumentami GoogleDrive.
Prowadząca omówiła kilka łatwych i bezpiecznych aplikacji do gromadzenia, przetwarzania i udostępniania różnego rodzaju zasobów (dokumentów, fotografii, prezentacji) oraz tworzenia materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem technologii cloud computing jako nowoczesnej metody w procesie nauczania.
Pojawiające się pytania i problemy na bieżąco rozwiązywano podczas warsztatów przy komputerach.
UWAGA!
Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.
RE: Nauczyli się ,,pracować w chmurze”
Takich rzeczy to się człowiek uczy sam, z konieczności. Ale ta archaiczna instytucja organizuje z tego medialne show, zatrudnia szkoleniowca, a efekty nauki na drugi dzień już zapomniane. Ale kasa na szkolenie jest i trzeba ją wydac.Tak to dziala.