Urzędnicy nie zgodzili się na objazd
Inwestycja prowadzona przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei. Wykonawcą jest firma EUROVIA POLSKA S.A. z siedzibą w Bielanach Wrocławskich. - Przedsięwzięcie polega na usunięciu obecnych warstw bitumicznych jezdni oraz pogłębieniu koryta do 30 cm. Następnie wykonane zostaną warstwy konstrukcyjne podbudowy wraz ze wzmocnieniem poboczy metodą MCE. Ostatnim krokiem będzie ułożenie trzech warstw bitumicznych nawierzchni o łącznej grubości 17 cm wraz z wymalowaniem linii segregacyjnych i krawędziowych. Równolegle zostaną przebudowane wszystkie zjazdy oraz infrastruktura odwadniająca drogę - poinformował specjalista do spraw inwestycji w Powiatowym Zarządzie Dróg w Strzelinie Bogdan Sokołowski.
Planowany termin zakończenia robót to grudzień 2018 r. Pierwotnie DSDiK zakładała całkowite zamknięcie drogi na czas robót i poprowadzenie objazdu drogami powiatowymi, ale, z uwagi na kategoryczny sprzeciw zarówno Zarządu Powiatu Strzelińskiego, jak i Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie, podyktowany obawami o drastyczny wzrost zagrożenia bezpieczeństwa ruchu pieszego i kołowego w miejscowościach objętych objazdem, ostatecznie wprowadzony został ruch wahadłowy. - Jest to może uciążliwe dla kierowców, ale, pomimo oczekiwania na zielone światło, i tak przejazd zajmuje znacząco mniej czasu, niż w przypadku planowanej trasy objazdu - podkreślił Sokołowski.
UWAGA!
Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.
Droga Bez Powrotu
Kantyna powiedziała : Jak to Jakie-? Żadnych!!!!Urzędnicy nie zgodzili się na objazd
Pojechałem sobie rekreacyjnie samochodem w niedzielę do Białego Kościoła przez Gęsiniec i Dębniki.To co tam jest zrobione to jakaś rzeznia.Proszę napisać jakie konsekwencje poniesie wykonawca tego odcinkaBezpieczeństwo
Faktycznie bezpieczniej jest robić sygnalizację świetlną, zwłaszcza kiedy sygnalizacja ta nie działa, jak to miało miejsce wczoraj ok. godziny 7:30. I wtedy robi się problem. A robotnicy też mają dobre tempo, bo jadąc rano ich nie widzę i wracając ok. 15 też już ich nie ma ;)RE: Urzędnicy nie zgodzili się na objazd
Ja w takim korku stoję od lat codziennie na rondzie. Wielkie haloMamy 21 wiek!
Powinna już dawno być droga z Wrocławia do Strzelina 2 pasmową już nawet nie wspomnę o obwodnicy Strzelina !Tiry rozjeżdżaja to Miasto !! A tu się chwala naprawa kilkunastu metrów drogi;) mamy 21 wiekRE: Urzędnicy nie zgodzili się na objazd
Pan premier powiedzial, że za PO nie było dróg ani mostów. To co wy chcecie remontować jak dróg ponoć nie ma? Za PiS jest tylko c.h.oo.j, d.oo.p.a i kamieni kupa.Droga
Co w grudniu 2018 koniec przebudowy chyba jednego pasa ,jak ta firma robi w takim tempie to chyba grudzień 2019 .a poz co to za technologia najpierw frezowanie wywożenie asfaltu potem częściowe wybranie niemieckiej kostki na małych odcinkach potem znowu zwożenie wykreowanego asfaltu do wyrobiska i dosypanie po wierzchu jakiegoś kryszywa a wszystkie te prace robione chyba przez 6 godzin dziennie bo jak rano jadę do pracy około 7 to ich jeszcze nie ma a jak wracam po 15 to ich już nie ma .super tempo taki pośpiech i technologia tylko w Polsce.RE: Urzędnicy nie zgodzili się na objazd
SRF powiedziała : Poprawią drogę do domu Beatki w Brzeszczach, a nie tę drogę.RE: Urzędnicy nie zgodzili się na objazd
kiero powiedziała : Jest szansa, że w 2020-2021 roku: http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/kolejne-inwestycje-w-drogi-krajowe-330-mln-zl-na-poprawe-bezpieczenstwa/1nf2rvRE: Urzędnicy nie zgodzili się na objazd
prace drogowe musi zrobić portugalsko-niemiecka eurovia. dla polaków zrobienie czy naprawienie drogi to kosmos.dobrze że chociaż dobrą cenę udało się wynegocjować, wyszło chyba nawet mniej niż 100 milionów za kilometr remontu.dodam że ludzie w terenie to polacy, sprzęt polaków a eurovia pilnuje to polskie bydło robocze.polskie miliony z eurovia pojadą do portugalii tak jak miliardy z biedronki. dla polaka zrobić blaszaną budę ze spożywką też za trudno.