Otworzyć oczy na niepełnosprawność
W wtorek, 4 grudnia, zorganizowane dla uczniów warsztaty sensoryczne. Takie ćwiczenia odbyły się po raz pierwszy. Miały one pokazać dzieciom, z jakimi trudnościami na co dzień zmagają się osoby niepełnosprawne. Pomysłodawczynią była logopeda Barbara Smolińska, której w organizacji pomogły nauczycielki Monika Fronczyk i Daria Jaroch.
Bloki tematyczne zostały podzielone na rodzaje niepełnosprawności: ruchową, umysłową oraz osoby niewidome, niesłyszące i nieme. Dzięki udziałowi w warsztatach, każdy uczeń mógł dowiedzieć się, co czują osoby borykające się z różnymi dysfunkcjami.
- Myślę, że dzieci otworzyły oczy na to, jak ciężko być osobą niepełnosprawną w dzisiejszych czasach. Na pewno w szkołach jest już wiele udogodnień, ale uczniowie zobaczyli, jak ciężko jest zachować nawet porządek na ławce – powiedziała Barbara Smolińska.
UWAGA!
Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.