Problemy z sygnalizacją w Ludowie
O komentarz zwróciliśmy się do Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie. - Mieliśmy takie sygnały, raz nawet spotkaliśmy się z taką sytuacją. Odpowiedzialnym za poprawne wprowadzenie czasowej zmiany organizacji ruchu oraz jej właściwe działanie odpowiada wykonawca robót (EUROVIA POLSKA S.A.) - poinformował Bogdan Sokołowski z PZD. Można także zgłaszać takie rzeczy do rejonu DSDiK, do inspektora mającego nadzór nad tym odcinkiem drogi: 71 390 88 28. Organem ustawowo zarządzającym ruchem oraz prowadzącym nadzór nad organizacją ruchu na drodze wojewódzkiej, jest Marszałek Województwa - Dział Infrastruktury Transportowej i Zarządzania Ruchem (tel. na centralę: 71 776 90 53).
- W razie awarii należy kierować się głównie rozsądkiem. W przypadku jednoczesnego zaświecenia się „zielonego” i spotkania pojazdów na jednym pasie, wycofuje się ten, który jest lżejszy, mniejszy lub bardziej zwrotny. Trudno przecież o sytuację, w której potężny samochód ciężarowy będzie cofał się przed pojazdem osobowym. Ponadto, przejeżdża się takim odcinkiem zachowując szczególną ostrożność i stosuje się do zasady ograniczonego zaufania - zakończył Sokołowski.













































































Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij
RE: Problemy z sygnalizacją w Ludowie
nikt powiedziała : https://dsdik.wroc.pl/images/stories/48-18/48-18%20Ogloszenie%20o%20zmianie%20ogloszenia%202.pdfTermin realizacji zamówienia: 15.10.2018Jesteśmy jakieś 7 miesięcy po terminieRE: Problemy z sygnalizacją w Ludowie
Problemem nie jest sygnalizacja, tylko to że tam nic się nie dzieję. Poza pierwszym tygodniem prac( czyli 2 mce temu) na placu budowy nie było żywego ducha. W tym tempie remont nie zostanie zakończony do grudnia. Światła to tylko coś co jak wisien ka na torcie dopełnia tego syfu.RE: Problemy z sygnalizacją w Ludowie
kilometr drogi w polsce kosztuje tyle co w szwajcarii z jej tunelami w litej skale i z jej wiaduktami o wysokości 100 metrów. nie można przykleić tych 20tu taczek asfaltu w 3 dni bo to nie wypada, firma nie może pokazać że zarabia 20 milionów w 3 dni. noooo, te 20cia milionów za 23 miesiące pracy ( miało być 24 mce ale oddają przed terminem) to co innego, wiadomo 23 mce pracy za 20 milionów to rozumiem, zapracowali sobie na to. mam paru znajomych m innymi w firmie ernst & young, ileś lat temu mieli założyć obcokrajowcowi spółkę zoo w polsce. skasowali go wtedy na 112 000 złotych ( wiadomo ernst & young to liga światowa). zapytałem czy załatwili sprawę ekspresowo za taką cenę a oni na to że klient czekał 40 dni aby miał przekonanie że sprawa wymagała dużego nakładu pracy i dużego sprytu prawnego. to była robota na 2 godziny i 3 tysiaki kosztów sądowych i notarialnych.pracę należy szanować, powie to każdy socjalista i każdy kapitalista, wierzący i niewierzący. dzisiaj praca jest a jutro może nie być. co nagle to po diable.RE: Problemy z sygnalizacją w Ludowie
Bedom otwierały na wybory co by my na nich głosowali.Stachanowcy
Tempo prac na tym odcinku jest tak zawrotne, że proponowałbym wynajęcie firmy z Pakistanu albo innego Bangladeszu żeby na czas remontu postawić tam estakady albo wykopać tunel.