Jak nie dać się oszukać?
W środę,, 7 sierpnia, w strzelińskim oddziale Santander Bank Polska odbyło się spotkanie dla lokalnych seniorów. Akcja informacyjna miała na celu przestrzec starszych ludzi, jak nie dać się oszukać „wnuczkom”, fałszywym administratorom lub funkcjonariuszom.
- W oddziale sami mieliśmy taką sytuację, kiedy jeden z klientów wziął kredyt, a pieniądze oddał na pobliskim skwerze. Potem dowiedział się, że było to oszustwo. Dlatego postanowiliśmy przeszkolić seniorów, którzy mogą być ofiarami podobnych sytuacji. Z naszej prezentacji dowiedzieli się m.in. jak bezpiecznie korzystać z bankomatu, wpłatomatu, aplikacji mobilnej, usług elektronicznych czy infolinii bankowej – powiedziała Justyna Pietraszewska, dyrektor I oddziału w Strzelinie Santander Bank Polska.
Zasady ograniczonego zaufania przedstawili też policjanci KPP w Strzelinie asp. sztab. Jacek Waś i asp. sztab. Joanna Sączawa. Dzięki czujności i wiedzy o sposobach działania przestępców, seniorzy mogą nie tracić swoich oszczędności.
Cały artykuł dostępny jest tutaj
UWAGA!
Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.