Były pouczenia, teraz przyszedł czas na mandaty i wnioski do sądu, a przepisy nadal łamią
Przypomnijmy, że remont ul. Wolności w Strzelinie trwa od lata ubiegłego roku. Inwestycja potrzebna miastu, potrzebna całemu powiatowi. Nic dziwnego, że Czytelnicy „Słowa Regionu” żywo interesują się postępami prac. Dzwoniąc do naszej redakcji, proszą więc o interwencję w sprawach związanych nie tylko z samą inwestycją, ale ze sprawami związanymi z nią pośrednio. Przebudowa ulicy spowodowała konieczność wprowadzenia szeregu zmian w organizacji ruchu drogowego. Co więcej, wraz z postępami na placu budowy zmienia się również… organizacja ruchu drogowego. Właśnie w związku z tym, już od dłuższego czasu otrzymujemy od mieszkańców Strzelina sygnały, że policja nic nie robi, by karać kierowców ciężarówek, którzy, mimo zakazu wjazdu dla pojazdów powyżej 10 ton na ulice Bolka I Świdnickiego, Marszałka J. Piłsudskiego i Brzegową, regularnie tamtędy jeżdżą. Sprawdziliśmy to kilkakrotnie i rzeczywiście, wystarczy na jednej z dróg (Bolka I Świdnickiego, Marszałka J. Piłsudskiego) postać zaledwie kilka minut, by zobaczyć jak przejeżdżają nią TIR-y. Co ważne, przeważnie są to samochody na tablicach rejestracyjnych z innych województw...
Na ten temat pisaliśmy w 21 (1109) wydaniu papierowym Słowa Regionu. Cały artykuł przeczytasz również na portalu egazety.pl, eprasa.pl, a także e-kiosk.pl
UWAGA!
Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.
RE: Były pouczenia, teraz przyszedł czas na mandaty i wnioski do sądu, a przepisy nadal łamią
cześ powiedziała : ty nie zabierasz głosu. ty dajesz głos.RE: Były pouczenia, teraz przyszedł czas na mandaty i wnioski do sądu, a przepisy nadal łamią
spajker. powiedziała : Bo z komentowaniem jest tak jak z głosowaniem w wyborach, nie trzeba się znać na polityce żeby zabrać głos :DRE: Były pouczenia, teraz przyszedł czas na mandaty i wnioski do sądu, a przepisy nadal łamią
cześ powiedziała : mądre słowa. akt samokrytyki bo jesteś jednym z tych co tutaj pisze i sam uważasz że nikt czyli i ty nie ma pojęcia o czym pisze. ja pod tym artykułem nie pisałem a zatem nie przodowałem w komentowaniu. ot taką masz logikę wioskowo-syczącą.RE: Były pouczenia, teraz przyszedł czas na mandaty i wnioski do sądu, a przepisy nadal łamią
BART powiedziała : Przecież tutaj nikt nie ma pojęcia o czym pisze a przoduje w tym niejaki Spajker :DREMONT
AS powiedziała : Nie wypowiadaj się człowieku o rzeczach o których nie masz pojęcia.RE: Były pouczenia, teraz przyszedł czas na mandaty i wnioski do sądu, a przepisy nadal łamią
ddt powiedziała : Objazd jednej ulicy przez pół województwa to też przejaw geniuszu.RE: Były pouczenia, teraz przyszedł czas na mandaty i wnioski do sądu, a przepisy nadal łamią
AS powiedziała : To byłby piękny kraj gdyby urzędnicy i politycy za cokolwiek odpowiadali...RE: Były pouczenia, teraz przyszedł czas na mandaty i wnioski do sądu, a przepisy nadal łamią
w celu uniknięcia zagrożeń spowodowanych ruchem ciężarówek na Bolka i Piłsudskiego ruch tych olbrzymów należy puścić i objazdy wyznaczyć przez nowo oddane skrzyżowanie o ruchu okrężnym u zbiegu ulic gen. Maczka Leopolda Okulickiego. Jedno z najnowocześniej szych skrzyżowań w kraju i owoc najnowszej myśli inżynieri ruchu drogowego pewnie w Europie, a może i na świecie.RE: Były pouczenia, teraz przyszedł czas na mandaty i wnioski do sądu, a przepisy nadal łamią
Ale dlaczego karać kierowców? Kto jest winny całej tej chorej sytuacji? Tylko urzędnicy są za to odpowiedzialni, to niech płacą mandaty za wszystkie ciężarówki i autobusy, albo niech pokryją straty wynikające z dużego nadkładania drogi. Najlepiej wymądrzać się i rządzić, a koszty swoich idiotycznych decyzji przerzucać na innych.Gdyby urzędnicy, mieli zapłacić choć niewielki procent strat, z powodu tego remontu, to droga byłaby zrobiona w całości już dawno.