ZNAJDŹ NA STRONIE

Kierowcy, aby ominąć problematyczne skrzyżowanie, wjeżdżają na ul. Wojska Polskiego z ul. Leśnej

Skrzyżowanie ul. Wojska Polskiego z ul. Kopernika i Staromiejską w Strzelinie zwłaszcza w godzinach szczytu jest problematyczne. Najtrudniej włączyć się do ruchu kierowcom, skręcającym w ul. Wojska Polskiego od strony ul. Staromiejskiej. Część mieszkańców, chcąc uniknąć długiego oczekiwania, wybiera inną drogę.

 Kierowcy jadący ul. Staromiejską za kościołem skręcają w lewo w ulicę Polną, a następnie w ul. Leśną i stamtąd wjeżdżają na ul. Wojska Polskiego. Od jakiegoś czasu na tych drogach obserwuje się więc wzmożony ruch. Czy gmina Strzelin planuje remont odcinków, które służą jako swego rodzaju objazd? Jak informuje burmistrz Dorota Pawnuk, w roku bieżącym z funduszu osiedlowego przeznaczono środki na wykonanie dokumentacji projektowej remontu drogi od ul. Polnej do ul. Leśnej. – Jesteśmy na etapie tworzenia budżetu na przyszły rok, jednak tego zadania raczej w nim nie uwzględnimy. Na tym obszarze najbardziej zdegradowana jest ul. Zielna, którą warto kompleksowo wyremontować i jest to inwestycja, o której myślimy w pierwszej kolejności – podkreśla szefowa gminy.

 – Jeśli chodzi o skrzyżowanie ul. Wojska Polskiego z ul. Kopernika i Staromiejską, to zbieramy informacje, dotyczące zdarzeń drogowych, stłuczek i kolizji. Używamy tego jako argumentu, pisząc pisma do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Na razie wprowadzane są tylko doraźne rozwiązania, więc jest to temat, który będę musiała podjąć z nowym dyrektorem GDDKiA. Pracownicy tej instytucji wydali negatywną opinię na temat budowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu. Może przyjechali, kiedy nie było ruchu? Mamy informację od wykonawcy ronda, że ruch jest tak duży, że kiedy szukali firmy do ułożenia kostki na rondzie, to nikt nie chciał się tego podjąć, bo właśnie z tego powodu jest tam wyjątkowo niebezpiecznie. Jest bardzo dużo ciężkiego transportu, dlatego naprawdę potrzebujemy obwodnicy miasta – podkreśla burmistrz Dorota Pawnuk.

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


Gravatar
Kkkkk
Akurat w tym miejscu światła nie rozwiążą problemu bo duży ruch na tym skrzyżowaniu jest tylko z rana jak wszyscy jada do pracy i popołudniu jak wszyscy wracaja z pracy a przez reszte dnia ruch jest umiarkowany. Największym problemem jest tutaj predkosc pojazdow na DK39. Jako rozwiazanie problemu należałoby przemyslec budowe ronda turbinowego
0
Gravatar
spajker.
planowanie i urbanistyka miasta ma długowzroczność kreta. amatorzy na ważnych stanowiskach zauważaja problem nie 30ci lat wcześniej ale dopiero kiedy on zaistnieje i brak rozwiązania przełoży sie na mniej głosów w plebiscycie popularności zwanym wyborami.
najpierw biedna część społeczeństwa , której nie stać na zakup kawalerki w strzelinie i we wrocławiu buduje chatynki z najtańszych materiałów zwanych willami oczywiście z nadmetrażem i z tujami tak licznie jak osiedle na wichrowych wzgórzach jak gęsiniec gościęcice itd a później zonk. do namiastki cywilizacji czyli do marketu masz kilka kilometrów i trzeba jechać bo pieszo to obciach. hrabina na morgach nie pójdzie pieszo 3 km a rowerem jechać nie potrafi no bo co znajomi o niej powiedzą? że jest osoba niezamożną a robi za księżniczkę? władze strzelina zrobiły dziki zachód i pozwoliły na stworzenie architektoniczn ych i urbanistycznych żygowin w postaci samowoli zakompleksionyc h biedaków. teraz są oni zdziwieni tym że ulice są niewydolne i łączna powierzchnia ich drogich i licznych samochodów jest większa o łącznej powierzchni ulic dojazdowych.
oni chcieli mieszkac w zaciszu przyrody ale domagają sie budowy szerokich dróg i wielopoziomowyc h skrzyżowań tudzież licznych parkingów w ciasnym strzelinie dla ich licznych samochodów.
poszerzysz im drogi i zrobisz ronda to będzie sygnał że teraz możńa mieć już nie 1 samochód na 1 osobe w rodzinie ale 2 samochody na 1 osobe w rodzinie i stan paraliżu komunikacyjnego wróci do stanu sprzed inwestycji drogowych. ulica staromiejska została zbudowana w czasie gdy w strzelinie nie było samochodów wcale. to droga dla pieszych i dla nielicznych furmanek. podobnie jest z isosiedlem pegieerowo z jedną drogą dojazdową do cywlizacji. najpierw fantazje budowlane a później sie zobaczy. jakoś to bedzie.
możesz zbudować czteropasmówke do każdego domu a to nie rozwiąże problemu. zmiana zachowań ludzi czyli piesi hulajnogi i rowery zalatwią sprawę. dzisiaj 40to kilogramowa księżniczka jedzie 4ro tonowym suvem 300 metrów do sklepu aby kupić paczke papierosów i narzeka na brak parkingów i na zatory na drodze. proponuję wyburzyć domy przy staromiejskiej aby ważny poseł z sosnowej miał 4 pasy ruchu i dwupoziomowe skrzyżowanie jadąc z pola do miasta.

2
Gravatar
cześ
Ty myślisz że ktoś oprócz ciebie czyta te twoje wypociny???
0
Gravatar
spajker.
myślę że ty czytasz. kto inny aniżeli człowiek zakompleksiony z taką uwagą jak twoja przejmował by sie moimi wpisami?
0
Gravatar
cześ
ja mam wyyebane na ciebie i twoje głupie komentarze!!!
0
Gravatar
spajker.
tak to prawda. masz wyebane na moje komenty a dowodem tego jest twoja reakcja na każdy mój wpis.
0
Gravatar
cześ
Bo reaguję na każdy głupi wpis a że twoich jest najwięcej to sorry :D
0
Gravatar
spajker.
a zatem reaguj na swoje wpisy.
0
Gravatar
cześ
Moje nie są głupie! Ja nie mam żółtych papierów żeby sam sobie odpisywać!!!
0

Przeczytaj również