Dlaczego ograniczyli tonaż?
Zwróciliśmy się zatem do Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie z prośbą o komentarz. - Przez Szczawin dojeżdżała duża ilość samochodów ciężarowych, zwłaszcza do elewatorów. W związku z tym następowała przyśpieszona degradacja nawierzchni. Do tego jezdnia jest na tyle wąska, że dwie ciężarówki miały problem z minięciem się. Sytuację pogarszały dodatkowo drzewa rosnące w bezpośrednim sąsiedztwie jezdni oraz brak chodników. W związku z powyższym zarządca drogi zdecydował o wprowadzeniu ograniczenia tonażowego – powiedział Paweł Gutowski z PZD w Strzelinie.
UWAGA!
Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.
RE: Dlaczego ograniczyli tonaż?
Pierwszy, fundamentalny i bezdyskusyjny postulat - OBWODNICADrugi do powiatu i DSDiK - na wolności postawić znak ograniczajacy ruch pojazdów - uzasadnienie nawierzchnia ulega strasznej degradacji, a jej obecny stan zagraża bezpieczeństwu ludzi.Obwodnica
I oto kolejny powód żeby wybudować obwodnicę.RE: Dlaczego ograniczyli tonaż?
lolek powiedziała : Parametry drogi w szczawinie takie jak chocby szerokosc drogi czy brak skrajni, w ktora wchodza drzewa dyskwalifikuje ta droge dla samochodow ciezarowych - o nosnosci tejze drogi niewspomne. Dodatkowo brak chodnikow. Jakby wposcic tam "patelnie" to te zestawy tonazowe musialyby jezdzic srodkiem drogi zeby nie haczyc o drzewa. Juz widze jak 300 tirow dziennie 24h/dobe z kopalni mknie przez szczawin, a w sprawie dla reportera pokazuja protest mieszkancow nie godzacych sie na rozjezdzanie drogi. Zarzadca drogi zapewne mial tez na wzgledzie bezpieczeństwo mieszkancow o czym niewspomnial. Do przejazdu tranzytu w pierwszej kolejnosci sluza drogi krajowe i wojewodzkie, powiatowki to ostatecznosc. Zarzad zrobil dobrze mieszkanca a mieszkancy jak zwykle na odwrot. No to w takim razie proponuję poprowadzic przez szczawin obwodniceRE: Dlaczego ograniczyli tonaż?
Żeby nie degradować nawierzchni w Szczawinie skierowano cały ruch ciężarowy przez Strzelin. Dzięki temu następuje przyśpieszona degradacja nawierzchni w Strzelinie. Rondo zostało zatkane dodatkowym ruchem pojazdów ciężarowych i miasto stoi. Gdzie tu logika?