Marek Warcholiński, starosta strzeliński.Od końca marca dotychczasowy dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie przebywa na urlopie. Jest to konsekwencja wypowiedzenia umowy pracy z dniem 31 marca, z zachowaniem trzymiesięcznego wypowiedzenia.

– Powodem zwolnienia dyrektora Leszka Jędrzejczuka ze stanowiska dyrektora PZD było nieefektywne zarządzanie i nieterminowe wykonywanie powierzonych mu zadań. Do 5 maja dyrektor Jedrzejczuk będzie na urlopie a po jego zakończeniu zostanie zwolniony z obowiązku świadczenia pracy – poinformował nas Marek Warcholiński, starosta strzeliński.
W najbliższym czasie zostanie ogłoszony konkurs na stanowisko dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie.

 

Komentarze   

bazyl Permalink29 +1 bazyl
RE: Zarząd dróg bez dyrektora
"Rozumiem, że znaki PZD ma za darmo? Rozumiem, że paliwo PZD ma za darmo? Rozumiem, że pracownik PZD pracuje za darmo? Rozumiem, że PZD jest zwolnione z VATu? Rozumiem, że kierownicza czapa w PZD pracuje nie dla zarobku?"
Gdy PZD był wydziałem miał 1,8 mln na usługi zewnętrzne. Po obcięciu wszystkiego jest 300 tys. na asfalt. Mamy 400 km dróg powiatowych (wypowiedź starosty z ostatniego słowa) i 7 pracowników umysłowych - powiat dzierżoniowski ma 220 km dróg i 11 pracowników umysłowych. I jakoś nikt nie bierze firm zewnętrznych. Pokaż jaki powiat na to poszedł - gdzie zamknięto jednostkę i zlecono firmie zewnętrznej?
2015-05-21 14:51 Cytować Zgłoś administratorowi
łatanałacie Permalink28 -2 łatanałacie
RE: Zarząd dróg bez dyrektora
Cytuję bolo:
Cytuję ww:
Viola pojęcia nie masz o tym co piszesz. Obcinano drogowcom budzżet to za co mieli drogi remontować. Przykład - wymiana znaku. Nasz drogowiec pojedzie i wymieni znak. Koszt kilkaset złotych. Prywatny wystawi fakturę za kilka tysięcy. Widzisz różnicę???

"Nasz" drogowiec pojedzie i wymieni znak za kilkaset złotych bo koszty działalności "naszych" drogowców są zawyżone przez utrzymywanie kierowniczej czapy i stołków dla pociotków. Prywatny drogowiec pojedzie i wymieni znak za kilkadziesiąt złotych, bo w prywatnej firmie szanuje się koszty. Jeśli prywatna firma zawyży faktury to wyleci z rynku bo nie będzie konkurencyjna. Widzisz różnicę?

Koszt samego znaku to kilkaset zł. Paliwo i pensja pracownika kilka złotych + zarobek dla prywaciarza+ 23%vat za usługę. I gdzie tu taniej. A jakoś tak się składa, że ci co przychodzą nie biorą mniej tylko tyle samo lub więcej. Czy nowy starosta dostał mniej niż Raba?
Rozumiem, że znaki PZD ma za darmo? Rozumiem, że paliwo PZD ma za darmo? Rozumiem, że pracownik PZD pracuje za darmo? Rozumiem, że PZD jest zwolnione z VATu? Rozumiem, że kierownicza czapa w PZD pracuje nie dla zarobku?
2015-05-10 10:34 Cytować Zgłoś administratorowi
bolo Permalink27 -2 bolo
RE: Zarząd dróg bez dyrektora
Cytuję ww:
Viola pojęcia nie masz o tym co piszesz. Obcinano drogowcom budzżet to za co mieli drogi remontować. Przykład - wymiana znaku. Nasz drogowiec pojedzie i wymieni znak. Koszt kilkaset złotych. Prywatny wystawi fakturę za kilka tysięcy. Widzisz różnicę???

"Nasz" drogowiec pojedzie i wymieni znak za kilkaset złotych bo koszty działalności "naszych" drogowców są zawyżone przez utrzymywanie kierowniczej czapy i stołków dla pociotków. Prywatny drogowiec pojedzie i wymieni znak za kilkadziesiąt złotych, bo w prywatnej firmie szanuje się koszty. Jeśli prywatna firma zawyży faktury to wyleci z rynku bo nie będzie konkurencyjna. Widzisz różnicę?
Koszt samego znaku to kilkaset zł. Paliwo i pensja pracownika kilka złotych + zarobek dla prywaciarza+ 23%vat za usługę. I gdzie tu taniej. A jakoś tak się składa, że ci co przychodzą nie biorą mniej tylko tyle samo lub więcej. Czy nowy starosta dostał mniej niż Raba?
2015-05-10 09:08 Cytować Zgłoś administratorowi
marko Permalink26 +2 marko
RE: Zarząd dróg bez dyrektora
a tego pseudozastępcę to po co zrobili i to bez konkursu ???
Ziombro nie miał co robić to kolesie sie zlitowali ...
2015-05-10 06:37 Cytować Zgłoś administratorowi
ww Permalink25 +4 ww
RE: Zarząd dróg bez dyrektora
Viola pojęcia nie masz o tym co piszesz. Obcinano drogowcom budzżet to za co mieli drogi remontować. Przykład - wymiana znaku. Nasz drogowiec pojedzie i wymieni znak. Koszt kilkaset złotych. Prywatny wystawi fakturę za kilka tysięcy. Widzisz różnicę???
"Nasz" drogowiec pojedzie i wymieni znak za kilkaset złotych bo koszty działalności "naszych" drogowców są zawyżone przez utrzymywanie kierowniczej czapy i stołków dla pociotków. Prywatny drogowiec pojedzie i wymieni znak za kilkadziesiąt złotych, bo w prywatnej firmie szanuje się koszty. Jeśli prywatna firma zawyży faktury to wyleci z rynku bo nie będzie konkurencyjna. Widzisz różnicę?
2015-05-09 21:19 Cytować Zgłoś administratorowi
Stop obłudzie Permalink24 +5 Stop obłudzie
RE: Zarząd dróg bez dyrektora
Cytuję bolo:
Cytuję Stop obłudzie:
Brawo Panie Marku!!! Kolejna dobra decyzja (po odłączeniu Ludowa) zgoda z interesem społecznym a nie sitwy.

Masz rację. Społeczeństwo nie potrzebuje powiatu strzelińskiego. Za kilka miesięcy będzie komisarz pewnie.
Te stop obłudzie - powiedz komu zabrać 2,5 mln do końca roku aby dać oświacie? Pewnie nie odpiszesz. No minusuj.

Odpowiedż jest prosta.Złodziejom,którzy poprzyznawali sobie i pretorianom w tym strzelińskim grajdołku ministerialne pensje i nieudacznikom partyjnym,którzy szastali publicznym groszem doprowadzając w efekcie do zapaści finansowej samorządu..Powie ci to każdy normalny mieszkaniec Strzelina.
2015-05-09 17:27 Cytować Zgłoś administratorowi
bolo Permalink23 0 bolo
RE: Zarząd dróg bez dyrektora
Cytuję Stop obłudzie:
Brawo Panie Marku!!! Kolejna dobra decyzja (po odłączeniu Ludowa) zgoda z interesem społecznym a nie sitwy.

Masz rację. Społeczeństwo nie potrzebuje powiatu strzelińskiego. Za kilka miesięcy będzie komisarz pewnie.
Te stop obłudzie - powiedz komu zabrać 2,5 mln do końca roku aby dać oświacie? Pewnie nie odpiszesz. No minusuj.
2015-05-09 13:18 Cytować Zgłoś administratorowi
XYZ Permalink22 +1 XYZ
RE: Zarząd dróg bez dyrektora
Cytuję xenomorf:

Viola pojęcia nie masz o tym co piszesz. Obcinano drogowcom budzżet to za co mieli drogi remontować. Przykład - wymiana znaku. Nasz drogowiec pojedzie i wymieni znak. Koszt kilkaset złotych. Prywatny wystawi fakturę za kilka tysięcy. Widzisz różnicę???


Dokładnie jest tak jak piszesz, co potwierdza nawet były dyrektory w jednym z wywiadów: strzelinska.pl/.../465-drogi-sukcesu-pzd
Problemem jest rozbuchana polityka kadrowa nie tylko w PZD, dzisiaj jest np. trzech biurowych na jednego robotnika, kiedyś było trzystu robotników na jednego biurowego.
2015-05-09 11:27 Cytować Zgłoś administratorowi
xenomorf Permalink21 -3 xenomorf
RE: Zarząd dróg bez dyrektora
Cytuję viola:
Pole zniszczeń i zaniedbań w drogownictwie powiatowym jakie zostawił PZD pod zarządem odwołanych dyrektorów jest ogromne. Wystarczy porównać drogi nawet w sąsiednich powiatach, przepaść do wyrównania na ładnych kilka lat. Irracjonalna i błędna, z punktu widzenia przeciętnego użytkownika dróg, polityka kadrowa i systemowa doprowadziła do zapaści drogownictwa powiatowego. Nie odkryję niczego nowego jak powiem, iż był to wyłącznie sposób na zagospodarowanie wszelkiej maści obiboków i leni, ale przydatnych ówczesnej władzy. Szkoda tylko pieniędzy wydanych na wypłaty dla obiboków bez pożytku dla nas - podatników. Pieniądze zamiast na naprawę dróg przejedzono. Moim skromnym zdaniem najbardziej efektywnym sposobem na drogi powiatowe byłoby zlecenie ich utrzymania i remontów firmie/firmom zewnętrznym. Nic lepszego nikt nie wymyślił. Brawo Panie Marku za już i proszę o jeszcze i szybsze działanie, bo idiotyzmów poprzednicy zostawili mnóstwo.

Viola pojęcia nie masz o tym co piszesz. Obcinano drogowcom budzżet to za co mieli drogi remontować. Przykład - wymiana znaku. Nasz drogowiec pojedzie i wymieni znak. Koszt kilkaset złotych. Prywatny wystawi fakturę za kilka tysięcy. Widzisz różnicę???
2015-05-08 22:27 Cytować Zgłoś administratorowi
xenomorf Permalink20 -2 xenomorf
RE: Zarząd dróg bez dyrektora
Cytuję Stop obłudzie:
Brawo Panie Marku!!! Kolejna dobra decyzja (po odłączeniu Ludowa) zgoda z interesem społecznym a nie sitwy.

Społecznym czyli czyim? Innej sitwy? Stop obłudzie.
2015-05-08 22:22 Cytować Zgłoś administratorowi
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów, nie zamieszczaj nasyconym nienawiścią, obraźliwych komentarzy. Jeśli widzisz wpis, który jest hejtem, użyj opcji - zgłoś administratorowi.