ZNAJDŹ NA STRONIE

 

 

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


.
RE: Ile za ile? Czyli o kosztach budowy dróg
Gdyby nie zbędna papierologia, to autostrady były by o połowę tańsze.Po co jakieś studia wykonalności, decyzje środowiskowe, pozwolenia wodnoprawne i wiele innych dokumentów za dziesiątki milionów złotych?
0
spajker
RE: Ile za ile? Czyli o kosztach budowy dróg
agencja Multi Spajker zna dwie firmy budujące w polsce autostrady. mówią one że koszt budowy kilometra autostrady w polsce jest podobny do kilometra kosztu budowy autostrady w szwajcarii u franka.w polsce tereny są płąskie a wapień na cement i piach na beton od epoki lodowcowej są wszędzie.w szwajcarii u franka trzeba budować długie wiadukty i kuć długie tunele w litej skale a cena podobna jak w polsce. można by się spodziewać tego że ludzie są w polsce 5 razy tańsi a materiały 4 razy tańsze niż w szwajcarii . no ale lipa.do tego firmy te narzekają na brak polskich norm na autostrady a to rodzi konflikty. zamawiający autostradę chce aby były one wytrzymałe tak jak we włoskich upałach i tak wytrzymałe jak w norweskich mrozach a do tego trzeba użyć lokalnych materiałów. to tyle co podać na talerzu loda z pieczenią zrobione z miejscowej kiszonej kapusty.
0

Przeczytaj także