Informowaliśmy na łamach „Słowa Regionu”, że mieszkańcy naszego powiatu mieli utrudniony kontakt z rzecznikiem konsumentów. Wynikało to z faktu, że obowiązki Powiatowego Rzecznika Konsumentów czasowo pełniła osoba zatrudniona na innym stanowisku urzędniczym. Ponadto ze względu na dużą liczbę zakażeń na COVID-19 w powiecie starostwo częściowo funkcjonowało w trybie on-line.
Od środy (21 kwietnia br.) Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów będzie Albert Demidowski.
Tekst ukazał się w nr 14 (1053) wydaniu "Słowa Regionu". Cały artykuł przeczytasz na portalu egazety.pl, eprasa.pl, a także e-kiosk.pl

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


Gravatar
spajker.
RE: Konkurs na rzecznika konsumentów rozstrzygnięty
ludzie już wiedzą jak nazywa sie rzecznik. ludzie nie wiedzą jednak do czego on może im sie przydać. czas na to aby nowy rzecznik napisał w SR listę praw konsumentów i listę sposobów w jakie on może konsumentom pomóc.kiedyś w każdym sklepie była tzw książka skarg i zażaleń. jak kiedyś wiecznie bezczelnemu bardiniemu w rynku zrobiłem wpis to byłem pierwszym, który z tej książki skorzystał. inni modlili się do pracownika sklepikarza a on na nich pluł a oni go przepraszali za wejście do sklepu.
0

Przeczytaj także