Strzelińscy policjanci prowadzą postępowanie, dotyczące oszustwa metodą „na pracownika banku”. Do mieszkanki powiatu strzelińskiego zadzwonił oszust, który podając się za pracownika banku, uzyskał nieautoryzowany dostęp do jej konta. Kobieta straciła 4 tysiące złotych.
Jak nie stać się ofiarą? - Zawsze zachowaj czujność, nie działaj pochopnie - przestrzega asp. szt. Piotr Sołtysiak, oficer prasowy Komendy Powiatowej Policji w Strzelinie. - Koniecznie upewnij się z kim rozmawiasz, nie daj się zmanipulować. Jeśli zadzwoni ktoś z banku i masz jakieś podejrzenia, to natychmiast się rozłącz. Następnie skontaktuj się z bankiem, najlepiej osobiście udaj się do placówki bankowej lub natychmiast zadzwoń na infolinię swojego banku.
Apelujemy o zachowanie szczególnej ostrożności! Pracownicy banku nigdy nie żądają od klientów podania loginu, hasła do konta oraz nie polecają instalowania aplikacji, z której mogą wykonywać ruchy na koncie klienta.
















































































Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij