Lider strzelińskiego PiS Aleksander Ziółkowski twierdzi, że rząd powinien wspomóc samorządy przy realizacji swoich obietnic wyborczychOd wyborów parlamentarnych minęły prawie dwa miesiące. Polski rząd zapowiada realizację obietnic przedwyborczych. Ostatnio głośno zrobiło się w mediach odnośnie wprowadzenia 500 zł na każde dziecko w rodzinie. O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy lidera struktur powiatowych Prawa i Sprawiedliwości Aleksandra Ziółkowskiego. - Zapowiedź wprowadzenia świadczenia 500 zł na dziecko odbieram jako próbę podjęcia przez państwo konkretnej i zdecydowanej polityki prorodzinnej. System jest taki, że to rodziny wychowujące dzieci ponoszą trud, także finansowy, wychowania młodego pokolenia. Korzyści z tego będą czerpać również ci, którzy z różnych względów, czasami ze zwykłego wygodnictwa, nie decydują się na posiadanie potomstwa. Wsparcie rodzin wychowujących dzieci z powodu zwykłej sprawiedliwości, ale również problemów demograficznych Polski jest koniecznością - powiedział.
Niektórzy wyrażają obawy, że plany rządu negatywnie odbiją się na budżetach samorządów. Do tej kwestii Ziółkowski również się odniósł. - Przyznanie tak wielu świadczeń jest nie lada problemem logistycznym. Środki na nie pochodzić będą niewątpliwie z budżetu państwa. Natomiast nie zdziwi mnie, gdy rząd, w celu dotarcia do tak wielu odbiorców, posłuży się strukturami samorządowymi. Wpisuje się to także w ich misję. Władze kraju, powierzając nowe zadania samorządom, powinny wyposażać je w odpowiednie środki na realizację tych zadań. Dotychczas nie zawsze się o to troszczono - zakończył wicestarosta.
W kolejnych wydaniach Słowa Regionu będziemy publikować opinie polityków z innych środowisk na temat planów polskiego rządu.

Komentarze   

mieszkaniec Permalink15 0 mieszkaniec
RE: Wsparcie państwa dla rodzin jest koniecznością
zmieńcie zdjęcie tego gościa, bo wydaje się że ciężko myśli a tak naprawdę [censored] się zna
2016-01-10 15:49 Cytować Zgłoś administratorowi
ufka Permalink14 +5 ufka
RE: Wsparcie państwa dla rodzin jest koniecznością
Cytuję akai:
Imigrant z Syrii po długiej tułaczce dociera doNiemiec. Na ulicy zatrzymuje pierwszą napotkaną osobę chwyta ją za rękę i mówi:
- Dziękuję za wpuszczenie mnie do tego kraju, za mieszkanie, pieniądze na jedzenie, opiekę medyczną, darmową szkołę i zwolnienie z podatków.
- To pomyłka - odpowiada przechodzień. - Ja jestem Afgańczykiem.
Syryjczyk idzie więc do kolejnej osoby:
- Dziękuję, że stworzyliście taki piękny kraj!
- To nie ja, ja jestem z Iraku – słyszy odpowiedź.
Wreszcie widzi matkę z dzieckiem:
- Czy pani jest Niemką? – pyta.
– Nie, pochodzę z Indii.
- To gdzie się podziali wszyscy Niemcy?
Kobieta zerka na zegarek i mówi:
- Pewnie są w pracy.

Niemcy są w pracy(nie neguję) Polacy też pracują(ci co muszą) kodowcy starjkują za 500-800 zł(za przyjście) a Prof. Magdalena Środa (AŁTORYTET) specjalnie z bykiem- DE mówi w obronie napadniętych kobiet w Niemczech:Mało kto zauważył,że sprawcami byli przede wszystkim mężczyżni,a nie tylko uchodźcy! Demokracja super!!
2016-01-09 18:14 Cytować Zgłoś administratorowi
spajker Permalink13 +11 spajker
technics do akai
Cytuję akai:
Imigrant z Syrii po długiej tułaczce dociera doNiemiec. Na ulicy zatrzymuje pierwszą napotkaną osobę chwyta ją za rękę i mówi:
- Dziękuję za wpuszczenie mnie do tego kraju, za mieszkanie, pieniądze na jedzenie, opiekę medyczną, darmową szkołę i zwolnienie z podatków.
- To pomyłka - odpowiada przechodzień. - Ja jestem Afgańczykiem.
Syryjczyk idzie więc do kolejnej osoby:
- Dziękuję, że stworzyliście taki piękny kraj!
- To nie ja, ja jestem z Iraku – słyszy odpowiedź.
Wreszcie widzi matkę z dzieckiem:
- Czy pani jest Niemką? – pyta.
– Nie, pochodzę z Indii.
- To gdzie się podziali wszyscy Niemcy?
Kobieta zerka na zegarek i mówi:
- Pewnie są w pracy.

już chyba szef dojczebanku - sarazini - wyleciał z pracy za to że miał czelność napisać że specjalnością moslemów jest zabór zasiłków i że moslemy więcej z budżetu biorą niż do niego wnoszą. nie dasz moslemowi zasiłku? dostaniesz od własnego państwa odsiad za rasizm albo od moslema serię z kałacha z okrzykiem allah abkhar! kupujesz kebaba-oisiedlasz araba!!!!
2016-01-09 18:03 Cytować Zgłoś administratorowi
akai Permalink12 +8 akai
do spajkera
Imigrant z Syrii po długiej tułaczce dociera doNiemiec. Na ulicy zatrzymuje pierwszą napotkaną osobę chwyta ją za rękę i mówi:
- Dziękuję za wpuszczenie mnie do tego kraju, za mieszkanie, pieniądze na jedzenie, opiekę medyczną, darmową szkołę i zwolnienie z podatków.
- To pomyłka - odpowiada przechodzień. - Ja jestem Afgańczykiem.
Syryjczyk idzie więc do kolejnej osoby:
- Dziękuję, że stworzyliście taki piękny kraj!
- To nie ja, ja jestem z Iraku – słyszy odpowiedź.
Wreszcie widzi matkę z dzieckiem:
- Czy pani jest Niemką? – pyta.
– Nie, pochodzę z Indii.
- To gdzie się podziali wszyscy Niemcy?
Kobieta zerka na zegarek i mówi:
- Pewnie są w pracy.
2016-01-09 17:52 Cytować Zgłoś administratorowi
spajker Permalink11 +5 spajker
RE: Wsparcie państwa dla rodzin jest koniecznością
Cytuję nina:
Zgadzam się z panem w 100%. To co się dzieje w naszym kraju po 1989 roku ja nazywam haniebnym żemuszaniem ludzi do zebractwa!!!!!

przed 1989 "wynosiło sioę z zakładu" i jakoś się żyło . dzisiaj "wynoszenie" jest nazywane zaborem mienia za który gropzi odsiad i wylot z pracy. po 1989 ludzi zmuszono do pracy i do zadbania o siebie a nie do żebractwa. owszem przed 1989 zapisałaś się do pzpr i miałaś kartki na benzynę, miałaś przydział na mieszkanie w bloku, miałaś kartki na mięso i na papierosy. . wystarczyło się zapisać do pzpr albo do milicji, która miała swoje własne sklepy. dzisiaj wystarczy być dobrym i samemu zadbać o siebie bez oglądu na to że jakaś partia czy rząd zadba o ciebie miła pani. nie potrzeba żebrać, wystarczy pozbyć się umysłu niewolnika. po 1989 jest lepiej nawet jeżeli [censored]e i szaleńcy dorwali się do władzy.
2016-01-09 17:51 Cytować Zgłoś administratorowi
nina Permalink10 +2 nina
do strzelinianin
Zgadzam się z panem w 100%. To co się dzieje w naszym kraju po 1989 roku ja nazywam haniebnym żemuszaniem ludzi do zebractwa!!!!!
2016-01-09 13:24 Cytować Zgłoś administratorowi
Gość Permalink9 +13 Gość
Kosmaty "obiektywizm"
Strzelinianin dobrze wiesz, że dzieciaki polityków i z lewej i z prawej i te od libertynów miały i mają nieporównywalne sznse "rozwoju i kariery". Jako przykład podajesz Morawieckiego - zgadza się ale idol PETRU od uzdrowiciela Polski Balcerowicza bijący rekordy " sondażowe" ( szczególnie na onecie i wp) też wypłynął niczym pozłacane g... na szerokie wody kariery biznesowo- politycznej o dziwo nie oferując społeczeństwu nic oprócz protestów o " wolność i demokrację". Kiedyś Michnik podnosił wrzask iż Polacy powinni się cieszyć bo mamy w końcu wolność słowa i demokrację - była to odpowiedź red.naczelnego GW na protesty robotników dotyczące rabunkowej prywatyzacji gospodarki polskiej.
2016-01-09 11:28 Cytować Zgłoś administratorowi
spajker Permalink8 +4 spajker
do strzelinianin
dzisiaj będąc synem robotnika masz lżej niż za prl. mój znajomy kafelkarz ma rocznie tak 30-40 tys na rękę. do tego jest 100 razy więcej szkół niż za prl a same szkoły wypiszą ci dyplom za to tylko że zaszczyciłeś ich swoją obecnością. dzisiaj dostajesz pieniądze za to że nie masz pracy, za to że masz dzieci, za to że nie masz dzieci itd. dzisiaj trudno jest znaleźć dobrego pracownika a ludzie bez pracy nie mają pracy z własnej winy- nie chca pracować. polacy jadą do angli po zasiłki a nie do pracy i plują na polskę że państwo jest złe bo za mało darmochy rozdaje.( nie to co bogata anglia) dzisiaj bezrobotny do yrzędu pracy samochodem jedzie a za prl w strzelinie było 20 samochodów i widziałem je zawsze w kolejce po benzynę, której chronicznie brakowało. pojedź do korei północnej, do ukrainy , do białorusi a zobaczysz tam prl, odświeży ci się pamięć i zaczniesz pisać z sensem. nie myl nostalgii z logiką. kiedyś emigrant przyjechał z rfn miał 100 marek i pytał ile strzelin kosztuje. dzisiaj emigrant da dentyście 100 euro i reszty nie dostanie bo za 100 euro dentysta nawet nie chce spojrzeć na pacjenta.
2016-01-09 10:56 Cytować Zgłoś administratorowi
strzelinianin Permalink7 -6 strzelinianin
RE: Wsparcie państwa dla rodzin jest koniecznością
Cytuję spajker:
Cytuję strzelinianin:
Moim zdaniem 500 zł.na każde dziecko biedy w rodzinach nie rozwiąże.Jest to błędny kierunek rozumowania o charakterze propagandowo -dorażnym. W PRL-u każdy miał pracę i stać go było na wychowanie własnych dzieci.To jest fakt.Mój ojciec ,robotnik,sam utrzymywał czworo dzieci i w domu niczego nam nie brakowało,wszyscy się wykształcili i dzisiaj mają swoje rodziny.Przyczyn biedy trzeba szukać min. w nieumiejętnym zarządzaniu państwem.

prl zapewniał potrzeby życiowe człowieka ale na ubogim poziomie. czy dzisiejszy mieszkaniec polski jest gotowy żyć na poziomie prl?? mieszkańcy prl cieszyli się ze skórki od banana a po wszystko stali w wielogodzinnych i wielodniowych kolejkach. mieszkańcy prl byli szczęśliwi jak któremuś udało się wyjechać "na zachód" ( czyli zostać ostatniego sortu robolem w rfn). faktem jest że nie ma państw biednych i bogatych. są za to kraje dobrze i źle zarządzane.

Spajker,cierpiałeś biedę w PRL-u ,a tym czasem tato Twój wybudował willę a Ty sam jako syn robotnika skończyłeś studia i żyjesz dzisiaj dostatnio. Obecnie wszystkie dzieci robotnikow mają taki start życiowy?Chyba ,że jest się synem Morawieckiego ,całe życie się walczy w podziemiu i zarabia jedyne 300 tys. miesięcznie.
2016-01-09 09:51 Cytować Zgłoś administratorowi
spajker Permalink6 -4 spajker
RE: Wsparcie państwa dla rodzin jest koniecznością
Cytuję strzelinianin:
Moim zdaniem 500 zł.na każde dziecko biedy w rodzinach nie rozwiąże.Jest to błędny kierunek rozumowania o charakterze propagandowo -dorażnym. W PRL-u każdy miał pracę i stać go było na wychowanie własnych dzieci.To jest fakt.Mój ojciec ,robotnik,sam utrzymywał czworo dzieci i w domu niczego nam nie brakowało,wszyscy się wykształcili i dzisiaj mają swoje rodziny.Przyczyn biedy trzeba szukać min. w nieumiejętnym zarządzaniu państwem.

prl zapewniał potrzeby życiowe człowieka ale na ubogim poziomie. czy dzisiejszy mieszkaniec polski jest gotowy żyć na poziomie prl?? mieszkańcy prl cieszyli się ze skórki od banana a po wszystko stali w wielogodzinnych i wielodniowych kolejkach. mieszkańcy prl byli szczęśliwi jak któremuś udało się wyjechać "na zachód" ( czyli zostać ostatniego sortu robolem w rfn). faktem jest że nie ma państw biednych i bogatych. są za to kraje dobrze i źle zarządzane.
2016-01-09 09:25 Cytować Zgłoś administratorowi
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów, nie zamieszczaj nasyconym nienawiścią, obraźliwych komentarzy. Jeśli widzisz wpis, który jest hejtem, użyj opcji - zgłoś administratorowi.