ZNAJDŹ NA STRONIE

Uczestnicy konkursu matematycznego po rozdaniu nagród. Foto: SP Zielenice
Uczestnicy konkursu matematycznego po rozdaniu nagród. Foto: SP Zielenice
Do szkoły w Zielenicach zjechali najlepsi „matematycy” ze szkół gminy Borów. Swoja wiedzę sprawdzali uczniowie klas IV, V i VI szkół podstawowych. Każdy z uczestników miał do rozwiązania test z zadaniami dostosowanymi do programu poszczególnych klas. Zdaniem organizatorów, poziom tegorocznej rywalizacji był wysoki i wyrównany.
Po sprawdzeniu kart odpowiedzi jury wyłoniła laureatów w poszczególnych kategoriach wiekowych. I tak, wśród najmłodszych zwycięzcami zostali: I miejsce - Zbigniew Szejn (Zespół Szkół Publicznych w Borowie), II - Mateusz Bagiński (SP w Borku Strzelińskim), III - Kornelia Kikut (ZSP w Borowie). Wyróżnienie przyznano Wiktorowi Wichlińskiemu (SP w Zielenicach)
Piątoklasiści, laureaci konkursu: I - Mikołaj Koralewski (SP w Zielenicach), II - Mateusz Jasiak (ZSP w Borowie), III - Krzysztof Radomski (SP w Zielenicach),
wyróżnienie: Marcela Baczyńska (SP w Zielenicach). Wśród najstarszych, czyli uczniów klas VI, najwięcej punktów zdobyli: I - Sebastian Chudy (ZSP w Borowie), II - Aleksander Kotwica (SP w Borku Strzelińskim) i III miejsce: Miłosz Kluczewski (SP w Borku Strzelińskim). Wyróżnienie przypadło Natalii Szczepańskiej (ZSP w Borowie). Wysoki poziom rywalizacji świadczy, że matematyka nie jest trudna..., przynajmniej dla finalistów gminnego konkursu matematycznego.
Gratulacje należą się wszystkim uczestnikom konkursu, a największe oczywiście laureatom. Nagrody dla najlepszych ufundowali wójt Borowa Waldemar Grochowski, i radny Szymon Laszczyński.

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


Gravatar
spajker.
RE: Matematyka nie jest trudna
TAMTA powiedziała :
Gdyby owi wyrobnici zarabiali przyzwoicie, nie byłoby wyrobników, zostaliby sami mistrzowie...
daj misiewiczowi duże pieniądze - czy będzie on kimś więcej niż misiewiczem? ludzie wspinają się na everest nie dla pieniędzy ale z pasji. nauczyciele mają 18 godzin pracy w tygodniu czyli tyle ile pracownik korpo dziennie. nauczyciele mają 2,5 miesiąca wakacji, 2 tygodnie ferii, wolne soboty i wolne niedziele. zarabiają coś koło średniej krajowej. do tego pewna praca w budżetówce. do tego ten splendor społeczny gdy wieczorowy magister każe do siebie mówić- panie profesorze. można dać większe pieniądze tym nauczycielom, którzy hodują olimpijczyków a mniejsze pieniądze tym, którzy nie mają wyników w postaci dobrych uczniów, którym uczniowie z lekcji wagarują i którzy korzystają z tzw.rocznego płatnego urlopu na podreperowanie psychiki. wynagrodzenia są takie same i jedni nauczyciele mają olimpijczyków a drudzy mają wagarowiczów.

0
Gravatar
TAMTA
asdf
Gdyby owi wyrobnici zarabiali przyzwoicie, nie byłoby wyrobników, zostaliby sami mistrzowie...
0
Gravatar
w
RE: Matematyka nie jest trudna
I to jest coś, co mi imponuję, a nie jakaś rola w paraserialu.....
0
Gravatar
spajker
RE: Matematyka nie jest trudna
"Wysoki poziom rywalizacji świadczy, że matematyka nie jest trudna..., przynajmniej dla finalistów gminnego konkursu matematycznego." wysoki poziom rywalizacji świadczy o tym że w szkołach mają dobrych matematyków, gdybym ja w szkołach miał nauczycieli języka rosyjskiego zamiast idiotów to pisałbym tu dzisiaj po rusku, gdyby w szkołach pracowali nauczyciele - mistrzowie ,którzy potrafią zainteresować przedmiotem a nie wyrobnicy to więcej byłoby olimpijczyków niż wagarowiczów.
0

Przeczytaj także